יום רביעי, 29 במאי 2013

אתגר 22#: כלניות- אתגר צבעים

שלום לכולם כאן ענת עם אתגר צבעים חדש והפעם ברוח געגועי  אל החורף  אני מצרפת תמונה שצילמתי  בחודש פברואר האחרון ביער שוקדה בדרום הפורח שלנו  ומזמינה את כולם ליצור בצבעי  כלניות עשב ואדמה 



בואו נראה מה יצרו בנות הצוות שלנו בצבעי האתגר :

מיכלי עבדה בכיוון ההפוך, וצילמה תמונה במיוחד בשביל האתגר

מיכלי
קרין הכינה, ממש בלי להתכוון- כפולה. התמונות כאילו צולמו במיוחד לאתגר, אבל למען האמת צולמו לגמרי במקרה...בשני אירועים שונים:
קרין

מומין הלכה עם זה עד הסוף והשתמשה בתמונות שצילמה בטיול הכלניות עם המשפחה
מומין
עינת הכינה תג ענק עם אחת מחותמות הבנות של פרימה וקישטה בפרחים עבודת יד אותם הכינה בעזרת פאנצ'ים.
                                                                         עינת

ואני ,ענת החלטתי לתפור עוד קישוטים לשולחן האוכל שלי
ענת פיית מרציפן



אנו מחכות ומצפות לראות את העבודות שתכינו בצבעי האתגר.
כל העבודות  שתועלנה לאתגר  עד יום רביעי 12/6/13 בחצות , תשתתפנה בהגרלה החודשית שלנו שהזוכה בה תקבל פרס מתנת ארטלי - חנות החותמות הגדולה בישראל  בעלת המגוון הרחב של חותמות וכיתובים בשפה העברית
ארטלי


7 תגובות:

  1. יאאאא, איזו תמונה משגעת. גם אני אוהבת את החורף ואת שדות הדרום הפורחים.
    כל העבודות שהעלו הבנות פשוט משגעות.
    אשמח מאד אם תכתבו את תאריך סיום האתגר.
    נשיקות ו...מקווה מאד להצליח להשתתף גם הפעם.

    השבמחק
    תשובות
    1. צודקת אני מוסיפה תאריך.
      בעיקרון האתגרים הם תמיד לשבועים מיום רביעי בבוקרועד יום רביעי שבועיים אחר כך בחצות

      מחק
    2. בהחלט אתגר מקסים וצבעוני ואביבי.
      יש לי רעיון בשבילכם לאתגר שלא היה עד עכשיו, משהו גוון אחר .. אשמח לשתף אתכם, אם תאמרו לי היכן :)
      נטע

      מחק
    3. פיונת, תודה על תוספת התאריך. זה תמיד היה מאד חסר לי.
      ולגבי האתגר...יש לי כבר רעיון. עכשיו נראה אם המוזה והזמן יהיו לטובתי...

      מחק
    4. הי נטע
      בכפתוריםבצד שמאל למעלה בבלוג יש כפתור צרו קשר מוביל למייל של הבלוג.
      נשמח לקרוא הצעות שלך

      מחק
  2. צילום יפיפיפיפיפה... מאתגר וקסום... והעבודות יפיפיות אחת אחת ומלאות עיניין ומעורות השראה ...:-)
    תודה על אתגר יפיפה ותערוכה מרהיבה:-)
    T42:-)

    השבמחק
  3. וואו, אני הראשונה! יפה לי :)
    והאמת שכבר יש לי עוד דף "בתנור"...

    השבמחק