יום ראשון, 12 בינואר 2014

סיכום חודש דצמבר 2013 ומילים מהלב

בוקר טוב ושבוע טוב לכולם
כאן ענת- פיית מרציפן
שנה לועזית חדשה החלה אבל אנחנו לא שוכחות לסכם את החודש האחרון של שנת 2013 וגם רוצות לבקש תגובותיכן לעניינים שמטרידים אותנו .

חודש דצמבר היה החודש הראשון בו לא חילקנו פרסים למשתתפים באתגרים.
אחרי מספר חודשים בהם שלחנו פרסים אישיים שלנו מכספינו הפרטי  ומכיוון שלא נמצאו ספונסרים הצבנו אתגרים ללא פרסים וההשתתפות היתה דלה בצורה משמעותית.

אנחנו משקיעות בבלוג המון זמן ומחשבה.
הוספנו בחודשים האחרונים עוד שתי יוצרות  מוכשרות לצוות שלנו  וכולנו השקענו גם בהדרכות ראיונות ורשומות שחשבנו שיעניינו אתכם.
הקשר אתכם הגולשים חשוב לנו מאד .
הפידבק שלכם הוא המנוע שלנו
תגובותיכם על הרשומות שלנו ( לטוב ולרע) מניעות את המוטיבציה שלנו להמשיך ולהשקיע ואנחנו רוצות לדעת אם מיעוט התגובות קשור לכך שאנחנו לא קולעות לטעמכן או לעניינים אחרים ( בעיות טכניות, סתם חוסר חשק להגיב)

אנא שתפו אותנו במחשבותיכם לגבי הבלוג בכלל
הרשומות השונות והאתגרים שכרגע לא יתוגמלו בפרסים חומריים אבל אנחנו חושבות על דרכי תגמול אחרות.

הפעם עקב מיעוט העבודות איחדתי את העבודות לשני האתגרים שהיו לנו החודש ( אתגר קשים ואתגר מתכת ) במצגת אחת.



הערה לגבי המצגת:
במידה והקישור בצפרדע לא הוביל לעבודה ספציפית אלא לעמוד פייסבוק או לבלוג שלם  בו לא יכולתי לזהות את העבודה שהוכנה לאתגר לא הכנסתי עבודה למצגת. אפשר לפנות אלי עם קישור מדוייק ואשנה את המצגת


תודה לכל מי שהשתתפה פירגנה הגיבה ועשרה לנו להיות איתכם בקשר כאן ובדף הפייסבוק שלנו

מאחלות חורף שמח
ענת וצוות יוצאות מהקווים

22 תגובות:

  1. אני אגיב בשמי
    אני מאוד אוהבת את הבלוג שלכן ומרגישה שהוא מייצג קשת מגוונת של יוצרות ויצירה ומהווה השראה בדיוק בגלל הגיוון הזה.
    כשהיו לי עבודות שבדיוק התאימו השתתפתי, ולא בגלל הפרס.
    מתכננת להמשיך לעשות בדיוק את אותו הדבר ללא קשר לתגמול.
    :)
    יום טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. הי , אני שמחה לשמוע שאת אוהבת את הבלוג ואכן הוא מיצג קשת רחבה, אך גם הקוראות לא משתתפות באתגר אנו נשמח לתגובות בפוסט עצמו, תגובות לצוות, שאלות לגבי דרך היצירה ואנו נשמח לענות ולהעשיר אתכן

      מחק
  2. אישית אני מאוד אוהבת להשתתף באתגרים
    ולא בשביל פרסים אלא האתגר,
    לצערי אתגר הקשים ואתגר המתכת לא בדיוק התאימו לי ולכן לא השתתפתי אבל כן
    מתכוונת להשתתף בעתיד
    זהבית שקד

    השבמחק
    תשובות
    1. הי זהבית, גם אני בדעה כי הכייף הוא להשתתף באתגרים ולא רק הפרס, עצם העובדה כי היצירה שלך מפורסמת בבלוג או אפילו מקבלת זכייה - זה כבר פרס

      מחק
  3. אני מאוד אוהבת את הרשומות שלכן, עוקבת אחרי ההדרכות (בעיקר הצילום).
    אני גם מאוד אתגרים ומשתתפת בהמונים!
    אבל בואו נשים את הקלפים על השולחן, אין פרסים אין מוטיבציה.
    כשיש לי כמה אתגרים ואני צריכה לבחור מהם, אני בד"כ אבחר את שיש סיכוי שאזכה במשהו.
    הנה אמרתי את זה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הי איילת, אני אישית שמחה לשמוע דעה כנה, את צודקת שזה מעורר מוטיבציה אך לעיתים פרסום היצירה שלך בבלוג או זכייה נותנת סיפוק עצום

      מחק
  4. אוהבת מאוד את הבלוג שלכן,
    לצערי לאחרונה לא מוצאת זמן להשתתף באתגרים...
    והשניים האחרונים היו מורכבים לי מדיי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כייף לשמוע שאת אוהבת את הבלוג שלנו, נשמח לראות תגובות בבלוג ושאלות לגבי יצירות הצוות
      תודה

      מחק
  5. גם אני מאוד אוהבת את הבלוג שלכן, לאחרונה קשה לי יותר ויותר להתחבר לנושאים או לטכניקות של האתגרים. אין ספק שפרסים נותנים מוטיבציה להשתתפות באתגרים אבל פחות מהאתגרים עצמם, לפחות עבורי. אישית, אני מתחברת יותר לאתגרי סקיצות. מקווה שזה עזר.
    חשוב לי להגיש אני מאוד נהנית מהבלוג, אני אוהבת את הפינות המעניינות ונהנית בכל פעם מחדש.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי חן! תודה רבה על התגובה. ננסה לעמוד גם בציפיות שלך (בין היתר) :)

      מחק
  6. הבלוג שלכן מקסים!!! לאחרונה אני לא מספיקה לאתגרים שלכן, למרות שהיו לי כמה רעיונות...
    בבקשה תמשיכו איתו, למדתי ממנו המון וגם אותגרתי ע"י האתגרים.
    לא תמיד צריך פרסים, עצם הידיעה שזכיתי גורמת לאושר.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי שלומית, אנחנו מאוד נשמח אם תייסמי את רעיונותיך בעתיד :) (כמובן, בתנאי שתמצאי זמן).
      רב תודות על התגובה!

      מחק
  7. שמחה ששאלתן, והנה מה שיש לי לומר...
    ממה להתחיל? אתחיל בזה שאני מ ת ה על הבלוג שלכן! אני מנויה על המוני בלוגים ועל כמות לא קטנה של בלוגי אתגרים ואת הבלוג הזה אני הכי אוהבת מיומו הראשון!!
    אבל בהחלט יש לי הערות:
    ראשית,לגבי התגובות כאן בבלוג.
    אני מגיבה כמעט על כל רשומה מאז שנולד הבלוג וכמעט תמיד חוזרת לראות אם יש תגובה למה שכתבתי. למותר לציין שכמעט תמיד אין! בבלוג שלי יש לא מעט מגיבים ולא יקרה מצב שמישהו יקדיש דקה מזמנו להגיב לי שם ולא אמצא זמן לענות לו! העובדה שאתן לא עונות מורידה את המוטיבציה להגיב כאן. לעיתים יש לי תחושה שאתן בכלל לא מסתכלות כאן למטה.אז אם הפידבק שלנו הוא המנוע שלכן, תתיחסו בחזרה למגיבות.

    שנית, כשאני מפרסמת אצלי עבודה שהיא אתגר שלכן אז לעיתים אחת מכן נכנסת לראות ולהגיב בבלוג. מיכלי מגיבה אצלי קבוע (כשהיא לא יולדת או משהו כזה :)... ) ומדי פעם עינת מבקרת. ענת גם קופצת לעיתים רחוקות כשיש עבודה שקשורה לכאן. אבל מה עם שאר הבנות? האם אלכסנדרה , לדוגמא, מכירה בכלל את הבלוג שלי? כשהתקבלו לצוות בנות חדשות מיד הלכתי לחרוש את הבלוגים שלהן... אני לא מצפה שכל הצוות יקרא ויגיב לכל פוסט שלי, אבל לראות אתכן אצלי יעלה את המוטיבציה ליצור לפי האתגרים שכאן.

    שלישית, אני משתדלת תמיד להכין עבודה לפי האתגר שאתן מפרסמות. אבל לעיתים יש בעיה של זמן או עומס, או סתם חוסר מוזה, ולעיתים, כמו בפעם האחרונה , האתגרים ממש לא דיברו אלי. מעולם לא השפרצתי צבע בקשית או שמתי מתכות בעבודות שלי. כאשר נושא האתגר מדבר אלי (כמו האתגר הנוכחי) אני יותר משמחה ליצור על פיו!! לא ממש חשוב לי הפרס, אני ממילא אף פעם לא זוכה, מה שחשוב לי זה נושא האתגר. אם הוא מדבר אלי, אצור על פיו.
    למרות זאת אני חושבת שיש צדק גם בדבריה של איילת שפרסים מעלים אצל כולנו את המוטיבציה.
    כמובן שאני רוצה שתמשיכו להפעיל את הבלוג הזה. אשמח לאתגרים קשים ומשוגעים :)
    אם או בלי פרסים, אני אוהבת אתכן!

    השבמחק
    תשובות
    1. ליאורי, אני שמחה שאת אוהבת את הבלוג שלנו וכל מילה שלך נכונה, כאשר את מגיבה חשוב להגיב לתגובה, אני אוהבת לקבל הערות בונות ואת ממש צודקת בכל מה שאמרת

      מחק
  8. את דעתי על הבלוג שלכן נדמה לי שאתן יודעות היטב :-).
    אני מאד שמחה לראות שהוא ממשיך לפרוח ויודעת היטב כמה השקעה נדרשת כדי לתחזק אותו, אז קודם כל - יישר כוח!
    כמי שמשתתפת בהרבה (הרבה מאד) בלוגים של אתגרים, הפרס המוצע הוא אכן מעודד מוטיבציה, אבל הוא לא השיקול היחידי, ובעיקר אני רואה אם אני מתחברת לאתגר או לא, ולפעמים גם שאלת הזמן העומד לרשותי נהיית רלוונטית....
    ואגב התייחסות, אני תמיד שמחה לראות בבלוג שלי התייחסות מכן, גם אם הדמויות המבקרות הן קבועות...
    ואגב האתגרים האחרונים - אני דווקא מאד אהבתי את שניהם - גם את המתכת וגם את הקשים. אני אוהבת אתגרים שמותחים את גבולות היצירה שלי. האם בטעות נשמט מהמצגת הדף שהכנתי לאתגר הקשים? לא הבחנתי בו.
    אני בטוחה שקשה להתמיד בהחזקת בלוג שכזה בהעדר התייחסויות, אבל אתן הרי יודעות שהקהל שלכן לא תמיד מגיב, אבל תמיד תמיד קורא אתכן :-).

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה על התגובה הארוכה המפרגנת והמבקרת.
      אכן נשמטה משום מה התמונה של אתגר הקשים שלך מן המצגת ותודה על הסבת תשומת הלב לכך . מיד עולה מצגת מתוקנת הכוללת את התמונה.
      נשיקות
      ענת

      מחק
    2. תודה על ההתייחסות וכייף לשמוע שאת אוהבת ומעריכה את ההשקעה בו, תודה

      מחק
  9. תודה רבה יקירה על התיקון. שבוע טוב ונפלא!

    השבמחק
  10. אני רוצה גם להתייחס :) אני מאוד מאוד אוהבת את הבלוג הזה ואתכן, אתן משקיעות בו המון ונותנות המון המון השראה ותמשיכו בבקשה!

    לגבי השתתפות באתגרים, אצלי אישית זה לא ממש קשור לפרסים כי אני לא זוכה אף פעם (רק כאן היה לי מזל, האמת!), זה עניין של מוזה וכרגע כבר תקופה אין כזו... אבל אני עדיין נהנית לראות עבודות שלכן ושל משתתפות באתגרים.

    לעניין הפרסים, אם אפשר להציע כמה רעיונות;
    הפרס שאני אישית הכי נהניתי והתרגשתי ממנו היה ינשוף מתוק מתוק עבודת יד שקיבלתי מענת המקסימה - משהו קטן ואישי שעושה שמח בלב! בעיני זה יכול להיות רעיון מקסים בתור פרס, עבודת יד קטנה של אחת מצוות המוכשרות, אפילו יותר מזיכוי לקניית חומרי יצירה :)

    עוד רעיון - אם אני לא טועה (ותקנו אותי אם כן), הבחירה בזוכה היא רנדומלית? אם כן אולי כדאי לעשות משהו שונה, כמו בהרבה בלוגי אתגרים שראיתי, שצוות המעצבות בוחרות עבודה אחת או יותר שהכי אהבתן בתור הזוכה/ות, והעבודה/ות מקבלת חשיפה בבלוג. אפשר גם להזמין את הזוכה להיות חלק מצוות המעצבות לאתגר הבא.

    אני אנצל את ההזדמנות לביקורת ממש קטנה - בתור בלוג מקצועי חשוב לדעתי לעשות הגהה לפוסטים, לוודא שאין טעויות כתיב ולוודא שהתצוגה הסופית של כל הפוסט יפה ומלוטשת. זה פשוט דבר שנתקלתי בו בהרבה רשומות, ורציתי רק להעיר את תשומת ליבכן.

    לסיום, אני מודה שאני בן אדם שפחות נוטה להגיב, אבל אני תמיד קוראת ועוקבת אחרי הבלוג, אחרי ההדרכות הנפלאות ותודה לכן שוב על ההשקעה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא אוהבת בחירה של עבודות. לא חושבת שעבודות יד של בנות שזה תחביבן צריכות להשפט.
      בקומונות, כשהיו כאלה תחרויות נמנעתי מלהשתתף ומלהצביע.
      אני בעד הגרלה.

      מחק
    2. אוקי, אני מבינה את הנקודה הזו :) אז אפשר לעשות הגרלה כמו תמיד והזוכה תוזמן, אם היא תרצה כמובן, לעצב יחד עם הצוות את האתגר הבא, לדעתי זה פרס נהדר!

      מחק